Üye kaydı ücretsiz ve herhangi bir aidatı yoktur. Üyelik sözleşmesini okuduktan sonra onayladığınız ve istenilen bilgileri girdikten sonra dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz .
Üye giriş ekranında profilimden kişisel bilgilerinizi güncelleyebilir ya da destek hattını arayabilirsiniz.
Üyelik iptaliniz için oneri-sikayet@faturamatik.com.tr mail adresine talep atmanız yeterlidir. Ya da müşteri hizmetleri 444 28 18’i arayarak destek alabilirsiniz.
Üye girişi esnasında 3 kere yanlış şifre girdiğiniz için şifreniz bloke olmuş olabilir. Merkezden destek alabilir ya da şifremi unuttum yolunu izleyebilirsiniz.
Faturalarınızı kayıtlı faturalara kaydettirdiğinizde firmamız tarafından ücretsiz sms ile fatura ödeme günü hakkında bilgilendirme alabilir ve zamanında ödeme yapabilirsiniz.
Öneri-sikayet@faturamatik.com.tr ve 444 28 18 iletişim numaralarından Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Üye giriş ekranından şifremi unuttum butonuna basınız mail adresinize şifre gönderilmiş olacaktır.
Müşteri memnuniyetimiz için ücretsiz verilen bir hizmettir.
İstediğiniz tarih aralığında üye ekranınızdan yapılan tüm işlem dökümünü rapor olarak alabilirsiniz.
İptal ve iade işlemleri talep tarihi ile işlem tarihi aynı gün olmak koşuluyla hafta içi 09:00-16:30 saatleri arasında iptal işlemi gerçekleştirilebilir. İptal işlemleri belirtilen saatler arasında 0850 399 50 50 aranarak yapılmaktadır.
Destek hattından isteyebilirsiniz. Size özel sayfanızda geçmiş işlem raporlarından bulabilirsiniz
Yapılan işlemlerde makbuzunuz otomatik mail adresinize gönderilir. Üye sayfanızda istediğinizde görebilmektesiniz.
Kredi kartınızdan sadece fatura ödeme hizmeti alabilirsiniz EFT ve havale işlemi yapılamamaktadır.
Banka kartı , banka hesabınıza bağlı kredi kartı olması sebebiyle bakiyeniz müsait olduğunda kullanım yapabilir, sadece tek çekim özelliği ile faturanızı ödeyebilirsiniz
M2 zorunluluğumuz olmamakla birlikte anlaşmalı olduğumuz bölgeler de m2 koşulu aranmaktadır.
Ürün ve hizmet yelpazemizi ihtiyaçlar doğrultusunda sürekli geliştirme gayreti içerisindeyiz. Bölgenizde oluşan herhangi bir hizmet ihtiyacını beraber değerlendirerek, hizmet gamınıza dahil edebiliriz.
Satın alma zorunluluğum var mı? Evet, franchise mağazalarımız işyerlerinde verdikleri ürün ve hizmetleri grup şirketlerimiz üzerinden temin etmek durumundadır. Cep telefonu alımlarınızı Satpa.com.tr üzerinden sıfır veya 2. El olarak temin edebilirsiniz. Cep telefonu aksesuar alımlarınızı da satpa.com.tr üzerinden gerçekleştirebilir.
Anlaşmalı kuruma göre bölgesel olarak değişmektedir. Hizmet bedeli alınan kurumlarda sizin belirlediğiniz hizmet bedeline orantılı olarak değişmektedir.
Bölge potansiyeline göre 25.000 TL ile 50.000 TL arasında değişmektedir.
Bayi m2 bilgisine ve içeride kullanılan kurulum malzemesi fiyatına göre değişiklik göstermektedir.
Sitemiz üzerinden ödemiş olduğunuz tüm faturalarınız kurum tarafından anlık olarak sisteme yansımaktadır.
Kurulum aşamasında gerekli eğitim desteği sağlanmaktadır.
Pazarlama ekibi tarafından tasarlanmış afiş, broşür, dönkart, sticker vb görseller ücretsiz olarak bayilerimize verilmektedir. Abonelerin şikayet, talep ve önerileri için destek olan Çağrı Merkezi bulunmaktadır.
Teknik Destek/Hizmet ve versiyon yükseltmeleri işlemlerinden hiçbir şekilde ücret alınmamaktadır.
Tek başına bir işletme olarak franchise mağaza veya mevcut işinizin yanı sıra işletme içi bayilik açarak kazanç sağlayabilirsiniz.
Şahıs ya da Tüzel şirket sahibi adaylar Faturamatik temsilcisi olabilir.
Tüm işyeri sahipleri ve bireysel müşteriler Faturamatik temsilcisi olabilir.